Veel Gestelde Vragen

 

CONTACT

Hoe kan ik contact met je opnemen?
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we helpen je graag. Onze experts zijn 7 werkdagen per week beschikbaar om al je vragen te beantwoorden.

Contact: service@mariskas-kledingboetiek.nl

Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg?
We streven er altijd naar om je vraag tijdens werkdagen binnen 1 dag te beantwoorden.

BESTELLING EN BETALING


Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Je kunt betalen met Ideal,Bancontact, MasterCard, Visa, Maestro, Amex, Shop pay, apple pay en google pay.

Ontvang ik een orderbevestiging?
Je ontvangt direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het bestelnummer (bestaande uit 5 cijfers), het besteloverzicht en het verzendadres.

Ik heb onjuiste adresgegevens ingevuld, kan dit gewijzigd worden?
Neem contact met ons op via service@mariskas-kledingboetiek.nl zodat we dit kunnen oplossen.

VERZENDING

Naar welke landen verzenden jullie?
Momenteel verzenden we alleen naar Australië

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gratis, we zorgen er zelf voor.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je pakket is verzonden, sturen we je een e-mail met een track & trace. Hierin kun je de status van je bestelling vinden en eventueel aanvullende instructies geven aan de bezorgdienst.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?
Heb je je bestelling niet ontvangen? Het spijt ons dat te horen! Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging met het ordernummer. Je bestelling wordt verzonden met